Sportieve voornemens met Fit For Free!

Aan het begin van het nieuwe jaar heeft bijna iedereen ze: goede voornemens. Bij veel mensen komt ‘meer sporten’ in het rijtje voor. Vanuit deze gedachte zette sportschool Fit For Free in januari 2014 een landelijke campagne in voor het werven van nieuwe leden. Binnen deze campagne ontwikkelde ROB een Facebook-actie. Fans die via de actie-app hun sportieve doel deelden, maakten elke week kans op een jaar lang gratis sporten! De actie bleek erg populair, het aantal fans steeg met 50%!

Voor bestaande leden bedacht Fit For Free, in samenwerking met ROB, een ludieke winactie. In alle 58 vestigingen werden flyers verspreid met daarop een unieke wincode. Op fitforfree.nl/winactie konden deelnemers deze wincode op een virtuele loopband invoeren. Als een soort ‘rad van fortuin’ gaf de loopband direct aan of zij een van de vele prijzen gewonnen hadden.  Ook deze actie bleek een succes: in de eerste week deden al bijna duizend sporters mee!

ROB verzorgde zowel de vormgeving als de technische invulling van beide acties.

Klant

Fit For Free

Branche

Recreatie

Soort werk

campagne

Datum

01-01-2014

Terug naar onze cases