Fit For Free

Sportieve voornemens met Fit
For Free!

  • Fit for Free
  • Fit for Free

Sportieve voornemens met Fit For Free!

Aan het begin van het nieuwe jaar heeft bijna iedereen ze: goede voornemens. Bij veel mensen komt ‘meer sporten’ in het rijtje voor. Vanuit deze gedachte zette sportschool Fit For Free in januari 2014 een landelijke campagne in voor het werven van nieuwe leden. Binnen deze campagne ontwikkelde ROB een Facebook-actie. Fans die via de actie-app hun sportieve doel deelden, maakten elke week kans op een jaar lang gratis sporten! De actie bleek erg populair, het aantal fans steeg met 50%!

Voor bestaande leden bedacht Fit For Free, in samenwerking met ROB, een ludieke winactie. In alle 58 vestigingen werden flyers verspreid met daarop een unieke wincode. Op fitforfree.nl/winactie konden deelnemers deze wincode op een virtuele loopband invoeren. Als een soort ‘rad van fortuin’ gaf de loopband direct aan of zij een van de vele prijzen gewonnen hadden.  Ook deze actie bleek een succes: in de eerste week deden al bijna duizend sporters mee!

ROB verzorgde zowel de vormgeving als de technische invulling van beide acties.

Eerder gemaakt werk voor Fit For Free

Klant

Fit For Free

Branche

  • Recreatie

Soort werk

  • campagne

Datum

woensdag 1 januari 2014

Terug naar onze cases