Eneco

WKO: de feiten onder (4) ogen

  • Campagne Eneco

WKO: de feiten onder (4) ogen

In opdracht van Eneco zetten we de campagne ‘WKO: de feiten onder (4) ogen’ op. Doel van deze campagne was om professionals uit de vastgoedbranche uit te nodigen voor een persoonlijk en inhoudelijk gesprek over de mogelijkheden van WKO. Wie vrijblijvend meer wilde weten over WKO, was van harte welkom tijdens een inloopmiddag. ROB was zowel op strategisch als op uitvoerend niveau betrokken bij de promotiecampagne van de bijeenkomst en de werving van deelnemers.

We ontwikkelden het campagneconcept en werkten dit uit op de website, online banners, een LinkedIn-actie, advertenties en redactionele stukken. Uitgangspunt voor de campagne was het op persoonlijke wijze uitdragen van de kennis en ervaring van Eneco in WKO. Dit vertaalden we naar het concept: ‘De feiten onder (4) ogen’. De WKO-experts van Eneco staan hierin centraal. In korte filmpjes reageren zij op prikkelende stellingen als ‘Arbeidsintensief, gevoelig en lastig… da’s een WKO’ of ‘Het is onzin dat WKO’s beneden de maat presteren’.

Klant

Eneco

Branche

  • Installatiebedrijven

Soort werk

  • concept
  • online adverteren
  • ontwerp

Datum

donderdag 10 oktober 2013

Terug naar onze cases