Interhal

Succesvolle Facebook
marketing: Win de Grill!

Succesvolle Facebook marketing: Win de Grill!

Dat iedereen dagelijks veel tijd op Facebook doorbrengt, hoeven we je niet te vertellen. Maar dat het een perfect medium is om specifieke doelgroepen te bereiken en marketingdoelstellingen te behalen, is al interessanter. Dit ondervond ook onze klant Interhal, een groothandel in catering en (groot)keukenapparatuur. Met een doordacht voorstel wisten wij deze klant te overtuigen van het nut van een Facebook actie. En met succes!

De insteek van de actie was eenvoudig. Like de Facebook pagina van Interhal en krijg toegang tot de actie, waarmee je een gloednieuwe grill kan winnen. Om de actie te promoten zetten we tevens Facebook Ads in. Het aantal likes steeg gedurende de actie met maar liefst 430% en meer dan 70.000 personen werden bereikt!

Klant

Interhal

Branche

  • Groothandel

Soort werk

  • campagne
  • online marketing
  • social media marketing

Datum

dinsdag 30 april 2013

Terug naar onze cases