Fit For Free

Ben jij Fit For Summer?

Ben jij Fit For Summer?

Fit For Summer, het thema van de nieuwe campagne van Fit For Free. De zomer komt er weer aan. Hoogste tijd dus om te gaan werken aan de ultieme ‘beachbody’. Maar hoe krijg je dit doel onder de aandacht van je publiek? Dat is de vraag die Fit For Free bij ons neerlegde.

ROB bedacht een concept voor een Facebook actie, aansluitend aan de Fit For Summer campagne.  In een daarvoor ontwikkelde Facebook applicatie konden fans deelnemen. Hen werd gevraagd een vriend te taggen ‘die wel een workout kan gebruiken’. Vervolgens werd er een keuze gemaakt uit verschillende workouts. Deze combinatie deelde de deelnemer op de tijdlijn van de getagde vriend.

‘Facebook is een medium waar het sneeuwbal-effect sterk aanwezig is. Door vrienden elkaar te laten overtuigen om te gaan sporten, is er meer aandacht voor zo’n boodschap’, aldus Thomas, account executive online bij ROB. Deelnemers maakten kans op verschillende prijzen en hadden de mogelijkheid zich direct in te schrijven bij Fit For Free. De Facebook actie is onderdeel van de Fit For Summer die landelijk is ingezet in mei 2014.

Ook kans maken? Meedoen kan t/m 31 mei! Ga naar http://bit.ly/1mVbgsn

Eerder gemaakt werk voor Fit For Free

Klant

Fit For Free

Branche

Soort werk

Datum

vrijdag 2 mei 2014

Terug naar onze cases