Energieke campagne in de Mediastad

In opdracht van De Alliantie en Proper-Stok ontwikkelden en vervaardigden we een energieke communicatiecampagne voor vastgoedproject Villa Industria in Hilversum.

Villa Industria is een eigentijds nieuwbouwproject op het voormalige REGEV-terrein net buiten het centrum van Hilversum. Het project biedt ruimte aan meer dan 370 woningen, van appartement tot eengezinswoning en twee-onder-een-kapwoning. Aan ROB de uitdaging dit project voor verschillende doelgroepen in de markt te zetten.

We ontwikkelden de website www.villaindustria.nl en een social media strategie met o.a. Facebook, Pinterest en YouTube. Ook zetten we een online marketing campagne in, gericht op branding en het aantrekken van zo veel mogelijk websitebezoekers en inschrijvingen. Daarnaast realiseerden we het verkoopmagazine, advertenties, bouwhekdoeken, rolbanieren, uitnodigingen en een digitale mailing.

Klant

Villa Industria

Branche

Vastgoed

Soort werk

campagne,communicatie

Datum

17-05-2013

Terug naar onze cases